Pagina's

5.2.15

School photography #1

Hoi allemaal! Mijn eerste post na een drie maanden durende blog-break te hebben gehad. Zoals ik al in eerder posts heb vermeld moet ik voor school fotograferen, en dit wil ik heel graag met jullie delen! Aan het begin van het jaar had ik nog geen flauw idee hoe een spiegelreflex camera ├╝berhaupt werkte, en nu zijn mijn camera en ik onafscheidelijk. Ik vind het echt geweldig! Ik studeer aan de kunstacademie en heb meerdere vakken waaronder dus fotografie en het is ondertussen echt mijn favoriete vak geworden. Ik merk ook dat ik het heel leuk vind om personen te fotograferen en gelukkig zitten we nu in een project waar we dit mogen doen, De foto's van dit artikel zijn alweer van een tijdje terug,
Image and video hosting by TinyPic

De klas werd in groepjes verdeeld en ieder groepje kreeg twee begrippen die zij moesten verbeelden in een foto. Er moest wel een model op de foto staan, het moest niet te letterlijk afgebeeld worden en het moest op een snapshot lijken maar het mocht geen snapshot zijn. Pff veel eisen dus. Uiteindelijk is het me gelukt om iets te bedenken. Ik kreeg de begrippen 'kaal' en 'gefocussed'. Opzich best lastig te bedenken. Gelukkig had ik een heel fijn model om mee te werken namelijk Jaimie! Samen hebben we er prachtige foto's van gemaakt en op school waren ze er ook heel tevreden over! Wat vinden jullie van de foto's ? Liefs, Emmy

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, you made my day <3 Ik lees alle reacties met plezier en ik neem altijd even een kijkje op je blog :)

  1. Wauw em! Geweldig mooie foto's zijn t! Jaimie is zo mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie foto's zeg! Jaimie is echt een prachtig model<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! En wat is Jaimie een prachtig meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de eerste twee vind ik echt prachtig! Ik wil ook nog altijd heel graag een keer zo'n kale/'pure' shoot doen.

    BeantwoordenVerwijderen